Wednesday, March 1, 2017

* I'm BACK with smile*

holla MARCH!!!! 
I'm back in smile!

Assalam alaykom... Alhamdullillah semoga saya akan bisa meluangkan masa bersama kembali.  Saya akan cuba sedaya mungkin untuk mengemaskini cerita walaupun tidak secara kebiasaan seperti tahun-tahun sebelumnya. Semoga tugas dapat dilaksanakan dengan sebaiknya. Syukur atas nikmat dan rezeki yang diberiNYA. 

By the way terdapat beberapa program peringkat Nasional yang dirancang pada tahun ini namun saya lebih harus menumpukan tugas sebagai Setiausaha Agung untuk menguruskan mesyuarat perwakilan secara tahunan. owh... Jika tahun lepas saya memilih tema kuning untuk setiap program... tahun ini masih lagi mencari warna yang bersesuaian dengan status sebagai Ibu dan sedang berbadan dua ketika ini. InshaALLAH. Doakan semoga dipermudahkan kerna saya perlu mengurus AGM KBM sebelum berehat panjang. Gembira saya kerna bisa juga kemaskini cerita tertunggak tahun lepas. ahaks! 

See you soon.. InshaALLAH. 

No comments:

Post a Comment