Friday, February 19, 2016

* I'm Back! *

Assalaam alaykom... I'm back!!! 

Semoga saya kembali rajin meluangkan masa mencoret semula setelah lama menyepi. Bila menyepi banyak cerita tertangguh maka mood bercerita juga akan sedikit dingin adanya. hehe. Maaf saya juga mungkin kurang masa untuk menjengah ke blog sahabat pena setiap hati namun akan saya cuba meluangkan masa. btw saya akan bercerita tentang cerita pilihan sahaja kerna masa yang ada agak terhad dan juga dek kerna meminjam laptop hubby Moose kerna mr Lenovo telah lenyap dari mata malah mr ip5 juga perlu ditukar ganti dek kerna lil' Emir mempunyai hobi membaling telefon selain dari memasukkan telefon dalam mulutnya. huhu. 

Jika diberi kelapangan, akan saya update cerita... owh! benar rindu pada kasut, lama juga tidak membeli kasut. hahahaha. Anyway for picture update bisa sahaja menjengah Instagram Cyanamoose. Update gmbo lebih mudah dari update cerita. hehe. Banyak cerita itu dan ini namun saya tetap orang yang sama. Mudah ketawa dan kuat berleter di ofis kata rakan setugas saya. Ahaks! 

Happy Reading!

No comments:

Post a Comment