Tuesday, January 20, 2015

* Make Du'a for Lil' One *

Assalaam alaykom... sorry for being so silent. Tak begitu banyak masa untuk berceloteh bersama mr Thinkpad kerna saya lebih bercanda sambil berbaring bersama mr iP5. Mungkin ini catatan terakhir sepanjang tempoh preggy kerna ketika ini bila masa sahaja menanti detik dan ketika untuk melahirkan lil' One. Doakan semoga urusan melahirkan lil' One dipermudahkanNYA. Kesempatan yang ada saya luangkan bersama berceloteh namun saya akan kemaskini berita di laman Instagram Cyanamoose... InshaAllah. Semoga saya akan segera kembali ke blog kesayangan ini untuk berkongsi cerita. 

Anyway... sekadar catatan peribadi untuk rujukan pada masa akan datang beberapa maklumat yang mahu dikongsi bersama. Bagi saya semua maklumat itu bakal menjadi fakta namun keterujaan itu telah membuahkan senyuman. Maklumat menarik tentang penantian lil' One...

Tarikh Jangka Bersalin (Expected Due Date) : 10 Februari 2015 
Cucu ke 10 di sebelah Insan Terchenta
Hari: Selasa yang mana jika bersalin pada tarikh berkenaan maka harinya akan sama dengan Mommy-to-be Cyana. 
Masa kelahiran Mommy-to-be Cyana pada jam 10.20 pagi yang mana jika tarikhnya seperti EDD tertera... doakan masanya sama. 
Tahun kelahiran: Kambing untuk lil' One sama juga dengan Mommy-to-be Cyana. Smile! 

Namun kita hanya mampu merancang, hanya ALLAH swt yang akan menentukan. Walau apapun saya ingin memohon ampun dan maaf, halalkan makan dan minum saya, maafkan saya jika ada kekasaran atau mengguris hati sesiapa. Jika ditakdirkan saya selamat dan sihat untuk menyambut lil' One, Syukur Alhamdullillah. Jika sebaliknya, catatan ini akan menjadi kenangan abadi selamanya. Keep du'a for me and my precious lil' One. Ameen. 

Seperti biasa, minat Mommy-to-be Cyana masih berkisar kepada kasut dan beberapa gambo sebagai kenangan saya sepanjang bersama lil' One di dalam kandungan. 

lil' One and my green favourite shoes

Du'a kami menjadi Aby and Umy yang baik kepada lil' One

hormon jerawat di sekitar kawasan wajah Mommy-to-be Cyana


my favourite maternity outfit of the day!

 welcome to Motherhood!

my favourite Dorothy Perkins dress yang masih bisa disarung walaupun sarat kandungannya

 koleksi kasut sepanjang preggy months.. the red ballerina

the comfy Clark


the red Un Linda Clarks

the stars Sketches

thanks hubby Moose for all shoes

last but not least.... 
lil' One shoes first shoes by Carter. Smile! 

Make du'a for my motherhood journey. 



No comments:

Post a Comment