Wednesday, January 15, 2014

* It's YOU! my dear Supportive Shadow *


Assalaam alaykom... first and foremost I would like to say Thank You to YOU my cutie dearie blog. Thank you for being nice to me {server kamu tak mengecewakan}. Thank you for being a part of my memory {you are my sweet virtual diary}. Thank you for being my supportive shadow {I wrote what I want.. hehe}. Seperti biasa masuk sahaja ke penggal tahun baru masa menilai prestasi kerja perlu dilaksanakan. Dan seperti biasa saya juga akan mengarang apa tugasan utama yang sejak tiga tahun dahulu tidak banyak berubah. Dan senarai aktiviti juga agak panjang senarainya. Namun tiba-tiba saya kehilangan arah apabila sedar yang tahun lalu saya tidak mencatat sebarang aktiviti seperti tahun sebelumnya. And you my cutie dearie blog... YOU save me!!! Berbaloi juga apabila semua catatan atau program rasmi saya catatkan di dalam blog kesayangan ini. Nama program, tarikh dan tempat dicatatkan dengan terperinci dan jelas. Lucky ME! Virtual diary ini bukan sahaja ruang menyimpan angan dan harapan, tempat meluah rasa namun bertindak sebagai penyimpan sebahagian kenangan besar yang berlaku dalam diri saya. 

Mungkin pelik pabila melihat trend terkini mrs Cyana pose with shadow. owh... itu kerna saya rasakan bayangan diri itu sebenarnya kekuatan dalam menambah keyakinan. Bila yakin pose dengan bayang serta bisa mengukir senyuman maka pastinya itu bermaksud anda menghargai diri sendiri. Sebelum mahu orang lain menghargai anda... diri sendiri perlu mempunyai rasa cinta akan diri. owh.. saya bukan sahaja selfie ya... saya juga yakin untuk pose with beautiful shadow. Try and you will love it. Trust me dear! And a lil' tip...walaupun pose bayangan sahaja...Please smile! senyuman adalah penting kerna gambo juga seperti pabila anda berbicara di talian telefon. Bila menjawab panggilan dengan senyuman adalah berbeza nadanya dengan menjawab di kala hati merah menyala. hiks. 

Anyway... I LURVE YOU my dear cutie blog! Thanks for being my supportive shadow for the past few years. Thanks Again.

No comments:

Post a Comment