Friday, December 6, 2013

* the 4th December *

Assalam alaykom... I'm happy! Alhamdullillah. Thank you ALLAH for giving me strength and loves. 

Dalam meniti ujian kecil menerima berita ABAH didapati sakit dan kini sedang berehat di wad hospital dan dalam keadaan hati sedang dilanda kerisauan dan sedikit ujian yang diberi sesat dan tersangkut dalam kesesakan lalu lintas ketika malam yang hujan. Bayangkan bagaimana mungkin saya harus tersenyum kerna kerisauan tentang berita ABAH sakit lebih menghantui minda. 

Namun ketika itu juga ALLAH swt telah memberi saya ruang untuk tersenyum. Insan Terchenta membuat kejutan dengan menghadiahkan wifeynya MacBook Air sebagai teman pena untuk saya terus mengarang dan hidup di alam maya. Thank you CYGku!!!! 

Kegembiraan ini pastinya saya berkongsi bersama mr cTam kerna saya menerima teman baru yang saya mahu namakan mr Silvery Air dek kerna warnanya silver ringan seperti buku nota. hiks! owh! ketika itu saya berada di dalam perjalanan pulang ke Baitul Ar Rahmah untuk sesi bergambar bersama ahli keluarga The Wayfarers dan juga meraikan my sista Yusra yang baru saja menyambut hari graduasi. hubby Moose meminta saya mengambilkan barang dan rupanya barang tersebut adalah mr Silvery Air yang tersembunyi di tempat duduk belakang. wink! wink! 

 my awesome mr Silvery Air!!!


our first pose together... mrs Cyana and mr Silvery Air!

OUR beautiful family... Thank You CYGku.

make du'a for my lil' journey. 

No comments:

Post a Comment