Tuesday, June 11, 2013

* I MISS YOU *

the Penang Bridge

Assalaam alaykom... pertama sekali saya ingin merakamkan takziah kepada keluarga yang terlibat dalam kemalangan Jambatan Kedua Pulau Pinang. Surutan takdir berlakunya sesuatu itu sudah pasti. Bayangkan kejadian yang tidak diduga berlaku di luar kawalan. Dan pabila melibatkan kematian, ianya sesuatu yang pasti yang mana kita sebagai hamba yang masih bernafas ini hanya mampu mengirimkan doa. 

owh.. I MISS HIM! I'm really miss him! Bila agaknya saya akan bersama kamu lagi. Bila agaknya saya akan berdua bersama kamu lagi. Bila agaknya saya bisa berbicara dengan kamu lagi. well.. what can I say? takdir kamu cedera itu dan memisahkan kita walau seketika. Itu ujian kecil bagi saya berbanding jika kehilangan terus dari pandangan mata. yes.. I MISS YOU! I MISS YOU mr CTam!!!

No comments:

Post a Comment