Thursday, January 31, 2013

* my SOULmate is YOU *

Assalaam alaykom... dikala hati dilanda kerisauan dan kebuntuan juga ketegangan tiada yang lain selain dariNYA saya memohon agar dilapangkan dada dijauhkan minda dari cas negatif dan agar semangat tidak terus pudar. Lucky me ditemani Insan Terchenta yang sentiasa menjadi tulang belakang memberi sokongan fizikal dan mental. Benar sebagai insan biasa tidak akan lekang dari cabaran dan dugaan. Sekecil zarah dugaan berlaku ianya tetap dugaan. Benar saya juga tidak bisa memenuhi kehendak semua. Lebih mudah berkata-kata dari berada di landasan melaksana. hmm.

Di sebalik kelembutan saya, berdiri teguh Insan Terchenta yang sentiasa memerhati dan memantau temannya. Tugasnya bukan sahaja sentiasa berjalan di belakang saya, beliau juga bertindak sebagai pemberi semangat di kala duka. Benar hari-hari saya sentiasa dipenuhi dengan senyuman dan gelak ketawa kerna itu adalah cas positif agar bisa menyokong jiwa agar kental menerima tohmahan. Yang pasti saya tetap berpaksi kepada niat untuk melaksanakan tanggungjawab sebaik mungkin. Hidup tanpa cabaran mungkin menjadi rutin harian mendatar kebosanan. Kerna itu juga tekanan kadang kala di zahirkan melalui nada suara.

 hubby Moose and me!

again! hubby Moose masih memakai kasut yang sama sabar melayan kerenah wifey yang hobinya gemar merakam gambo kasut

my backbone!

my soulmate!

hubby Moose yang sentiasa peka dengan lensa

 
he is just right behind of me! 
mr lurvley MAN senyum tanpa suara

Thanks to Insan Terchenta atas kesabaran melayan wifey yang bercakap tanpa noktah.  Thanks for being my backbone, soulmate and buddies. Oh.. if only you knew... Everything I do is for you CYG. muahx!  


No comments:

Post a Comment