Thursday, October 25, 2012

* Cyana && Chicken *

Assalaam alaykom... owh hari-hari saya dihiasi dengan senyuman kerna menunya adalah AYAM! hahaha. Jika ditanya jemu atau tidak mungkin sukar mahu menjawabkan. Jika diberi pilihan menjawab YA atau TIDAK pastinya jawapan saya TIDAK jemu kerna saya sememangnya seorang yang penakut untuk merasa sesuatu makanan yang baru atau dilihat pelik di mata saya. Jika 15 tahun yang lalu menu harian adalah daging, maka tidak hairan menu harian kini bermotifkan ayam. hehe. Ayam adalah sumber protein bagi saya yang agak cerewet memilih makanan. Tetapi mudah bukan untuk melayan tekak bukan? ahaks!

Menariknya sepanjang Oktober, menu saya adalah lauk 'Ayam Best'. Bila lagi mahu melayan diri sendiri setelah penat bekerja bukan? Sempena menyambut bulan kelahiran mrs Tender telah menghadiahkan tekak dengan 'Ayam Best'!!! owh... seperti biasa sebelum menjamu selera tangan memetik mr iPhone yang tegar bersama menghiasi hari cik puannya dengan senyuman. hiks!

 
 Drummet cute at Pizza Hut

delicious Pandan Chicken at Celedon

 yummy fried Chicken at Madam Kwan

Happy!!! Yes I am! Hilangkan stress kerja dengan 'Ayam Best'. okay... jarum timbang sudah menunjukkan penambahan... stop eating Cyana! ahaks!


No comments:

Post a Comment