Thursday, November 10, 2011

* i'm still HERE *

my loovely items

Assalaam alaykom.... finallay setelah beberapa dilanda kebuntuan. Apa yang bisa dibuat untuk menghilangkan buntu ya? Jawabnya tidur lebih enak... hehe. Actually the sign 'exceed to the limit' sudah muncul. Maka tidak bisa lagi upload gambo seperti selalu. Dan jika tiada gambar seakan tidak lengkap penulisannya.. ahaks! Cuba itu ini tetapi MEMANG BENAR saya tidak mahir membaca manual, harus di beritahu teori lebih mudah dari membaca manual. Entah kenapa susah benar mahu faham.. mungkin lemak tepu banyak sungguh di minda. hehe. owh... itu bezanya mrs Cyana and mr Moose. my dear hubby Moose lebih mahir mempelajari segala perkara hanya dengan menonton youtube.. wifey?? grr!!! btw.. thanks to mrs Aimi, selepas bertemu dengan mrs blogger tegar.. barulah saya bisa tersenyum kembali. ahaks!

owh.. kajian menyatakan rakyat Malaysia sudah terleby bekerja. Kajian menyatakan bekerja lebih masa tidak bagus untuk kesan jangka panjang. Mungkin benar, kerna saya sendiri pergi kerja... balik kerja... di rumah masih bekerja. grr!!! Itu kerna saya mahu SEGERA menyiapkan kerja dan kerna saya bekerja untuk beberapa bidang berbeza dan kerna saya memilih untuk bekerja. hmm. okay!!! back to WORK mrs Cyana!

4 comments:

  1. SALAM,
    LF KERJA UNTUK BEKALAN DIRI JE SEKARANG ! IKUT USIA !

    ReplyDelete
  2. it happened to me before.. heee.. now, nak load as much as i can..heee

    ReplyDelete
  3. salam dato'... pasti gembira dapat bekerja utk bekalan akhirat.. Semoga memperoleh keberkatan. InshaAllah.

    ReplyDelete
  4. Kak Yan... sy dh nyaris nk buat blog baru..tp mls pulak nk setting2. hehe

    ReplyDelete