Sunday, August 21, 2011

* my Ramadhan's weekend *

Assalaam alaykom... dua hari bercuti di hujung minggu, masa seakan mengejar saya kerna kebiasaan window shoppin' terlebih dahulu, tetapi tahun ini masa agak terhad.. keluar sahaja di petang hari bandaraya Shah Alam sudah dipenuhi deretan kereta. Ramai juga yang memilih Shah Alam sebagai destinasi membeli-belah. Syukur saya menetap di sini, maka tidak perlu lagi ke KL untuk bershoppin'.. pilihan ramai ke bazaar di Masjid Jamek, tak mungkin saya memilih untuk ke sana kerna satunya pasti kesesakan yang amat bangat disebabkan banyak barangan yang dijual pada kadar harga yang murah, keduanya saya tak pandai tawar-menawar, maka lebih baik saya shoppin' di tempat berdekatan dengan kediaman sahaja.

Menjelang Aidilfitri, cuacanya panas dan bahangnya terasa... maka kulit muka terutamanya mengering... owh, mrs Cyana tidak rajin memakai losyen menerima akibatnya.. huhu.

on my right's... kupasan kulit jelas kelihatan

and on my left's... grr!!!! ada garisan khatulistiwa.. hehe

normally, jika shoppin' seorang diri saya akan merakam apa sahaja gambo untuk tatapan kemudian hari. hehe. Itu baju merah idaman kalbu.. last week shoot gambo nie... tadi terjah kembali ke kedai yang sama... baju itu sudah hilang.. hanya tinggal yang berwarna hijau... nanges!!!! tiada rezki mungkin. Yang penting hati sudah tenang, barang2 yang perlu dibeli sudah siap sedia for delivery.. hehe. okay.. dua hari masuk dapur memasak buat insan terchenta dan adik2 in law... IBU AYAH agenda mereka penuh dengan program sepanjang hari minggu. Sudah masuk ke 10 malam terakhir... semoga hari dan malam kita penuh dengan pengisian dan diberkati ALLAH swt. InshaALLAH.

No comments:

Post a Comment