Tuesday, June 21, 2011

* MUCABku *

mr LURVE in pose!!!!

Assalaam alaykom hubby Moose... orang kata "Rindu itu Indah", orang kata bila berjauhan masing2 akan merindui antara satu dengan yang lain.. hmm. Mungkin ada benarnya. Bila berjauhan dengan Insan Terchenta, rindu mula menular. {Cie kata kalo jauh2 nanti sure Mucab rindu Cie.. tapi kenapa Mucab tak telefon pun? hehe}. Mulalah memikirkan apa yang sedang dibuatnya dan siapa yang menyediakan makanan untuknya. Rindu lagi bila berjauhan tiada orang yang akan bertekak dengan saya. hehe. Pasti Mucab sedang tersipu malu kerna terbitnya entry ini. Yang pasti.. biar apapun keputusan Mucab...Cie sentiasa akan menyokong walaupun hanya memberi sokongan secara maya. Hidup ini penuh dengan cabaran dan dugaan. Teguhkan iman kuatkan hati dalam menempuhi semuanya. Semua dugaan yang mendatang itu adalah sebahagian daripada proses kehidupan dalam kita menimba pengalaman. BE STRONG CYGku!

well...He's my soulmate! my backbone! Beliau sangat faham kemahuan wifeynya. Sangat memahami perangai wifey yang cerewetnya entah apa2.. hehe. Sangat sabar melayan kerenah wifey yang lebih manja dari itik nila.. opppss!!!! Saya sangat bersyukur ditemukan dengannya. Dianugerahkan seorang suami yang kental jiwanya. Dianugerahkan seorang seorang teman yang kreatif dan berbakat besar dalam bidang seni. Saya adalah peminat karya2nya! Entah bila saya bisa sebaris dengan karyanya? Entah bila saya akan bisa memahami beliau yang sangat abstrak pemikirannya. Entah bila saya akan benar2 menjadi seorang teman sejati yang bisa mendampinginya sepanjang masa. Entah bila saya akan bisa mewarnai kitaran hidupnya. hmm.


p/s: adush! tengah buntu nak hadiahkan apa ya sempena birthdaynya? hmm

No comments:

Post a Comment