Thursday, June 30, 2011

* Asas Fotografi & Komposisi *

HOOOLAAAA Malaysian Photographers!!!!!!

Kelas Asas Fotografi anjuran KBM HQ akan diadakan seperti tarikh, masa dan tempat berikut. Terbuka untuk Ahli KBM HQ dan Bukan Ahli, namun tempat keutamaan diberikan kepada AHLI ya! Harap Maklum.

Objektifnya untuk memperkenalkan asas2 fotografi dan elemen DSLR yang sinonim dengan Aperture, Shutter dan ISO. Personally, saya sendiri tidak pernah ke kelas asas fotografi, konsepnya belasah sahaja....kerna saya bermula dengan hobi... but I must CREDIT to my mr SUPPORTER a.k.a mr MOOSE yang banyak mengajar wifeynya yang agak lemah bab teori...Kini saya bisa menerangkan secara ringkas tentang elemen2 DSLR walaupun teorinya "UP & DOWN". ahaks!!!! {ataupun jika anda mahu mendengar saya bercakap tanpa henti...bley jek cuba menyuruh saya mengajar...yang pasti saya bukan tenaga pengajar ya! hehe}

Atas permintaan ramai, saya usahakan untuk mengadakan kelas fotografi for beginner like ME. soooo Sisters & brothers... mari bersantai with mrs Cyana & DSLR! See ya' soon!

No comments:

Post a Comment