Tuesday, April 12, 2011

* Oren vs Teh Peng *

Justify Fullmy OREN!!

Assalaam alaykom... lega sedikit ras bila kerja2 KADAR SEGERA telah di siapkan. haih! letih juga, haus tak terkira. erm.. rutin saya setiap pagi membeli teh peng 'tapau'. Kerna itu adalah bekalan minuman di kala dahaga. Bagaimana jika tiada teh peng? Jawapannya, saya tidak minum... saya sanggup menahan dahaga. Pernah juga mencuba membawa bekas botol yang comel berisi air masak... resultnya? hampa. 2-3 hari air yang diteguk tak sampai suku botol. And finally... saya berhenti membekal air masak. Selain teh peng...saya akan tapau air oren. Lucky me! Sekarang dah ada oren twister...sekurangnya bisa juga menghilang dahaga.

owh... teguran dan nasihat MEMANG bertubi2. Bak kata mrs Murni tak perlu nasihat... buang air liur jek. hehe. Maybe jika suatu hari jika diberi rezeki berbadan dua mungkin saya akan cuba memaksa tekak minum air masak. {benar kata hubby Moose, saya degil dalam diam! Negative side of me.. huhu} haih!!! bila-lah saya bisa mempunyai kekuatan untuk berubah AIR. hiks.

No comments:

Post a Comment