Tuesday, April 12, 2011

* bts BOWLER *

Assalaam alaykom.... masuk sahaja ke pagi Isnin, saya sangat bersemangat untuk pergi ke ofis. Pertamanya kerna hubby Moose yang menghantar dan breakfast sama2. Sememangnya hari ini di jangka sibuk dengan aktiviti yang telah di susun atur. Sebelah pagi menghadiri demo system presentation, tengahari meraikan ahli KBM HQ yang akan besara wajib, disambung dengan mesyuarat tender dan berjumpa dengan agen yang menguruskan peserta2 ke Beijing nanti. Benar.. kadang2 saya agak semput, saya jarang dapat masa bersama kawan2 lain bersembang. Hanya banyak bercerita di blog kerna malam hari jika mata belum mencari bantal...saya akan berceloteh di blog ini. hmm. btw mohon ampun maaf ya hubby Moose... kerna membiarkan CYG menunggu hampir sejam petang tadi. huhu.

Jika jadual telah di susun dengan teratur, hari saya lebih baik walaupun terpaksa berkejaran ke sana ke mari. Tetapi jika ditambah dengan tugasan adhoc... itu pasti meletihkan lagi. Terkadang saya terfikir kenapa saya perlu membawa pulang kerja? Adakah saya tidak cukup produktif jika hanya diberi masa 7 jam di ofis? hmm. Mungkin kerna saya memilih untuk melakukan banyak perkara dalam satu2 masa...menyebabkan masa adalah begitu terhad. Banyak yang mahu saya siapkan.... tetapi apakan daya, saya hanya mempunyai DUA TANGAN dan SATU OTAK untuk berfikir. Saya juga sesekali mahu masa berehat. Dan pabila otak memilih untuk berehat... saya akan terus TIDUR. Jika tidak...seharian saya memikirkan kerja! kerja! kerja! huhu. Saya tahu tugas saya..apa yang patut disiapkan, apa yang patut dibuat... hanya jika saya lambat menyiapkannya? Itu kerna saya tidak cukup masa. Saya perlu buat semua kerja dari fillin' sampailah ke report and analysis. Maka harap maklum jika saya lambat memberikan feedback. Bukan saya sengaja delay!... harap maklum. {owh...sedikit EMO}

eh!! Tersasar pula dari cerita! Sebenarnya saya mahu berkongsi cerita GEMBIRA! Gembira kerna minat saya bermain bowling walaupun tidak di tahap Serius namun kini telah menampakkan hasil. hubby Moose kata saya hanya akan mendapat sokongan beliau jika balingan yang dilontar adalah dengan skill yang betul. Katanya cara lontaran saya SALAH! Tetapi saya menegaskan bahwa itu cara saya melontar bola. Mungkin bisa diperbaiki tetapi biarlah sesekali saya memilih cara saya untuk menyenangkan hati. hmm. Deeply in my heart...saya tahu beliau tetap menyokong isterinya yang 'degil'. {owh... mungkin sedikit degil untuk menerima perubahan}. btw thanks to hubby Moose yang memahami wifey yang sememangnya degil... dengan siapa lagi saya mahu bertekak jika bukan dengan CYG? ahaks!

okay... last week adalah hari yang agak sibuk dengan persiapan akhir program bowling. Setelah mendapat tambahan sumbangan, inilah hasil2nya... menyediakan hadiah cabutan bertuah untuk peserta2. {owh...saya kena mandi bunga kot... jarang bertuah ler}

beras sumbangan anak syarikat dan trofi yang telah sedia untuk pemenang

hadiah yang telah siap

mrs Cyana pulang dengan trofi. Kelakar juga... kerna saya tidak menduga akan menang. Benar saya menunggu program ini, kerna hanya sukan ini yang menarik minat saya... yang lain biasanya jadi AJK jek. Alhamdullillah. Mungkin rezeki menyebelahi saya :) maka saya perlu berusaha untuk mengharumkan nama syarikat. InshaAllah.


jom layan sedikit pics yang di ambil oleh mr photog gantian...
credit to mr Ipin a.k.a mr Julia
me in blue theme.

fokus tengok bola spare kot nie

smile for mr photog

pose with mrs Julia

tumpang pose dengan team lain

mrs emcee sedang melaksanakan tugas

saat2 mengumumkan nama sendiri.
{I wish hubby Moose di sisiku..tapi saya harus tabah. saya harus independent. saya harus menerima hakikat bahwa saya tidak akan ditemani 24/7. hmmm }

HAPPY!!!!

POSE with mr President KBM & AJK Bowling... You ALL RAWKS!!!! LOVE MUCH!

okay... nak sambung kerja. Alangkah indah jika ofis hour saya bisa BERGOYANG KAKI & TIDUR. huh! {bukan nak kata saya rajin...saya malas juga! tetapi sekurangnya saya berusaha... tidak hanya menjawab TAK TAHU dan mengharapkan orang lain cover kerja ANDA!} owh.. mood bercampur baur. Good nite!


1 comment:

  1. congratzz cynaaa!! good luck nx gameee...pity u uruskan adiah tu sensurang..hukk :(

    ReplyDelete