Tuesday, January 11, 2011

* all the BEST MUCABku! *

Owh dear!!... soooo sorry!!! saya perlu re-post gmbo nie buat kali kedua kerna tiada koleksi lain gmbonya di dalam PC ini. Dan sebab utama saya berbunga bila berada dalam pelukannya. erm...saya terpaksa korbankan waktu makan hanya kerna rindu untuk berceloteh di blog ini. Pengorbanan adalah sesuatu yang besar ertinya...Tidak kira dalam kategori mana, pengorbanan bisa datang dari pelbagai faktornya. Jika ditakrifkan dalam konteks kehidupan saya, pengorbanan saya adalah KUALITI MASA bersama keluarga. Masa untuk beriadah dengan keluarga terpaksa dikurangkan... kemesraan yang dulunya diacapi juga mungkin akan berasa sedikit impaknya. Tambahan saya kurang berkomunikasi secara maya. Benar saya akui kekadang merasa kesannya. Namun itu bagi saya pengorbanan itu perlu demi memenuhi tuntutan semasa.. mungin saya tak bisa terlalu mementingkan diri sendiri.

Dengan pengurangan masa bersama INSAN terchenta, maka saya lebih banyak merancang. Kerja kami menuntut keperluan masa yang berbeza. Saya bekerja SIANG, hubby Moose bekerja MALAM. Kini hubby Moose sedang merangka sesuatu perubahan dalam diarinya. Demi melangkah lebih maju ke hadapan, pengorbanan itu perlu! Beliau terpaksa berkorban masanya untuk bersama saya untuk menyahut cabaran demi masa depan bersama.

Alhamdullillah memulakan tahun baru dengan cabaran. Menerima rintangan dengan hati terbuka dan minda positif. Cie tahu betapa berbunganya hati Mucab dikala melihat hasil penat lelah terbalas. Seperti mana Cie berbunga pabila berada dalam pelukan Mucab. ALLAH maha PENGASIH dan maha ADIL.

"Cie doakan kejayaan Mucab! Cie doakan agar Mucab tabah menghadapi semua cabaran dan halangan. Mucab pasti berjaya! InshaAllah! Cie percaya dengan bakat dan hasil usaha...pasti kejayaan yang akan dicapai. Cie sentiasa akan bersama CYG walau susah senang...biarlah kita sama2 menghadapinya! All the BEST CYG! Lurve Ya'."

2 comments: