Thursday, December 9, 2010

* Simple. Heritage. Memorable *

Simple. Heritage. Memorable



Pics courtesy from mr Moose

Wow! Wow! Wow! enough said!!!

entry dedicated to mr Moose:
Pertama saya mahu bergmbo seperti di atas {bley ker guna tripod & self-timer jek?}
Kedua saya mahu bergmbo di salah sebuah tempat bersejarah juga {any suggestion?}
Ketiga saya mahu bergmbo dengan mr photog {tapi nak pose yg romantic jugak ler}
Keempat saya mahu memberitahu saya suka hasil kerja kamu! {sbb itu saya copycat dengan hormatnya dari fb collection kamu.. heeehee}
Kelima saya suka komitmen kamu mr photog! {i looovee you toooo!!!}
Keenam saya bangga menjadi teman seperjuangan kamu {even ketinggian saya separuh dari kamu}
Ketujuh saya mahu kamu teruskan berkarya walaupun realitinya tidak selalunya indah {kamu kerja malam saya kerja siang... hiks!}
Kelapan saya percaya satu hari nanti kamu akan berjaya dengan caramu sendiri {chaiyok! chaiyok!}
Kesembilan saya terkadang cemburu kamu sangat aktif di alam maya {pengakuan berani dari seorang wifey..erm mungkin itu bisa membuatkan kamu hilang bosan. maybe YES maybe No}
Kesepuluh saya tak pasti kamu akan baca entry nie kerna biasanya kamu tidak aktif blog ini {kalau terbaca... saya mahu kamu tahu yang saya sangat CINTA kamu!}

***************************************end***************************

2 comments:

  1. wow...santek...kalo modelnye cikjan dgn cikjan okei x...mr photog boleh bantuin ke?

    ReplyDelete
  2. kenanga.. bley jek. sorang pose kiri sorang kanan... di penghujung2 tiang. hahahah

    ReplyDelete