Monday, November 1, 2010

* the VERSATILE blogger *

Memulakan bulan November dengan menjawab tag dari miss Maria. btw thanks to miss Maria yang memberikan 'The Versatile Blogger Award". thank you! thank you!

However, this award come along with simple task, first of all; {eik..ada tugasan pula.. hehe}
* Thank and link back to the person who gave you the award.
* Share 7 things about yourself.
* Pass along to 10 Bloggers who you recently discovered and think are fabulous.

Soooooooo.... mari menjawab tag sambil melayan gambo yer...
"7 perkara TENTANG mrs Cyana"

ONE...my real name as stated... erm..bunga kecik tepi tu memang trademark yer. hehe

TWO...I live in Shah Alam, I love Shah Alam... {dgn harapan hubby Moose juga akan mencari rumah kediaman masa hadapan di area Shah Alam selain Penang.. oppss!}

THREE... you can call me mrs tender too since setiap hari saya bersama kotak pink turun temurun tu.. hahaha. owh, itu sumber rezeki saya.

FOUR... I love Orange Juice! tettttt!!!!! eh.. I love Ice Tea and Orange Juice!!! hehehe

FIVE... saya suka reben!!! I love craft. btw.. pic above adalah hasil kerja tangan sendiri untuk weddin' sendiri. hehe

SIX... i'm a partime photographer bagi mengisi masa lapang yang tak berapa lapang tu.. hiks.

SEVEN... I love aksesori... bangles, specs, keronsang, sepit rambut, jam, kasut, bag, semuanya mahu dikumpul. hiks. {i need bigger place la hubby Moose...hiks}

EIGHT... I love ABAYA!!!

NINE... I love BLACK!!

TEN... i'm wifey to mrs Moose.
{eh, minta 7 kasi 10 pulak.. over suda!! hahaha}

Thanks to miss
Maria for the award.... and now the VERSATILE BLOGGER AWARD goes to... drum roll...

1. miss Kenanga
2.
miss Kemboja
3.
miss HSM
4.
miss TA
5. mrs Raziqine
6. mrs Diya
7. mrs Kakcik Seroja
8. mrs Yan
9. mrs Aimi
10. miss DD

okay.. i'm done! Goodnite everyone. :)

No comments:

Post a Comment