Tuesday, June 8, 2010

* grrrr....SABAR yer!! *


Assalaam alaykom... mood sebenarnya sedang dalam tekanan. Terasa seperti membuang masa menatap mr C yang diserang virus ini secara tetiba. Dan dengan kadar kelajuan internet di hotel ini seperti kura2, semuanya serba tak kena. owh...saya masih lagi berhutang cerita ke Sarawak. Hanya kesabaran menguji jiwa ini setiap hari cuba mengupload gmbo namun tetap gagal. Adush!!!! Kakcik Seroja sudahpun habis bercerita tentang program tempoh hari...Saya???? hmm..masih dilamun cinta!!!! ahaks!

Kini berada di bandar Alor Setar...erm, the famous Pekan Rabu pun belum sempat pergi.. huhu. Saya mahu tapau cakar ayam!!!!! Saya suka makan cakar ayam. Saya suka tengok dodol segitiga. Saya suka teh ais di sini...TETAPI saya benci dengan internet disini yang lembabnya tak terungkap dengan kata2. huuhu.

btw... go go ARGENTINA!!!! go go Nuno Gomes!!!! ahaks!!!

2 comments:

  1. owhhh..out stn lg awak yeaa..hehe

    ReplyDelete
  2. kali ini out stn pasal keje.. huhu. sekali sekala katakan. hehe

    ReplyDelete