Tuesday, May 25, 2010

* i really MISS ya' all *

Assalaam alaykom... menjawab kepada PERSOALAN rakan2, kenalan, sahabat taulan, saudara mara. keluarga jauh dan dekat. Maafkan saya kerna lama menyepi dari bertanya khabar berita kalian. hmm.. Situasi dan masa yang membataskan saya dari melakukan semuanya... perkara yang tiada dalam rancangan telah mengundang, dan sepenuh komitmen telah saya berikan.. ewaahhh!!! ayat skema jek kan? ahaks.

okay..menjawab kepada persoalan cik pengerusi GGO iaitu miss Kenanga kenapa tidak menjawab email? owh.. maaf ya!!! sudah 12 hari saya belum membuka email. Semalam sempat ke opis baru di MENARA HLA, tetapi PC belum disetup network ya. Dan kebetulan juga sudah seminggu saya bertapa di opis sementara di CP Tower menjadi 'JAGA'.. opps!!! jaga perabot. ahaks! Disitu tiada dibekalkan PC ya GGO.. huhu. erm.. begitu juga menjawab persoalan miss Kantan dan mrs Murni, saya belum lagi mengucap good-bye kerna "akak masih berada di CP ya adik2.. hehe". Rindunya mahu mendengar khabar kalian. hmm.

think mode

erm.. semakin buntu sebenarnya merangka jadual harian. Masa bersama insan terchenta juga terhad sebenarnya. Mahu menonton TV juga tiada lagi dalam jadual saya. huuhu. InshaAllah jika perancangan rapi dan teratur...semuanya akan sempurna. InshaAllah. erm.. blog ini juga akan diupdate dari masa ke semasa jika ada kelapangan. Yang pasti jadualnya amat padat sepanjang bulan ini. hmm..

next show bakal membariskan ahli yang sama beraksi. InshaAllah.

owh ya!! saya juga bakal MISS show The Wayfarers yang seterusnya iaitu Konsert Relay For Life yang akan berlangsung pada 29 Mei 2010 di Stadium Bukit Jalil. Tahun lepas saya berada disana tanpa mr Nik. Tahun ini pula saya bakal menunggu sahaja gmbo.. kerna saya akan berada di tempat yang lain. All the best to The Wayfarers. okay.. untuk mengimbas kembali show tahun yang lepas, click at 3rd Relay for Life.

dan yang pasti, jadual padat ini bakal memisahkan saya bersama insan terchenta berdot di mata kiri. Rasanya ini kali pertama kami akan berpisah LAMA kerna keperluan kerja. Harap2 SMS yang akan menghubungkan kita semula seperti zaman berchenta. hmm..

erm.. dengan ucapan "CYG.. jaga diri baik2 ya. Jgn lupa tidur awal tau...Nnt CIE balik, kita gi jalan2 ek. luv u. muahx!"

okay!! keep Smilin'. Semuanya disusun dengan rapi, saya percaya hikmah disebalik kejadian, saya yakin rezeki dimana2 sahaja kita berada.. yang penting hati mesti ikhlas dalam melakukan apa jua perkara. ALLAH itu Maha Pemurah kepada hambanya. Alhamdullillah, Syukur diatas pemberiannya kepada keluarga kecil saya.

2 comments:

  1. Semoga perjalanan di hujung bulan ini dan di awal bulan depan, akan memberikan kerehatan minda (badan belum pasti) buatmu, dik. :)

    ReplyDelete
  2. 12 hari tk tgk email..sure bertimbun email..ntah2 dh full inbox...hehehehe

    eh nanti jemput dtg busday tisya..more info tgk kt blog ye

    ReplyDelete