Friday, April 23, 2010

* RINDU-lah!!!! *

mood: rindu!!!

RINDU pada seseorang bernama Mus'ab Al-Khair a.k.a hubby Moose. Rindu kerna masa telah mencemburui kita untuk berchat bersama. Sepanjang bulan April nie... saya berkejar ke sini sana... meetin' setiap masa. Menjelang June mungkin semuanya bakal berakhir. InshaAllah. Di fikiran, banyak perkara banyak senarai tugas yang menanti. My sister in law Sista Yusra yang bakal melangsungkan hari bersejarahnya juga next week, saya tidak sempat lagi mahu membantu apa2, huhu..

Pagi masuk kerja..masuk meetin' terkadang sampai petang.. mahu menjenguk blog hanyalah di waktu malam. Dan mungkin hubby Moose sudah tidak sekerap dulu menjenguk blog ini. hmm. Mahu bersembang dengan hubby Moose terkadang tak terfokus sebenarnya. Jika saya bercerita tentang "situasi kerja di opis saya", beliau pula mungkin mahu bercerita tentang sesuatu cerita yang lain. Mahu dinner bersama pun terkadang tak kesempatan... kerna waktu itu, mungkin saya pula yang mungkin sudah melelapkan mata. hmm.

owh..saya amat RINDU hubby Moose!!! saya tiada FB untuk chat bersamanya. Kerna saya tahu hubby Moose aktif disana, berbincang dengan rakan2 mengenai sesuatu yang baru yang menarik minatnya. Jika saya ada FB pun... mungkin saya tak sempat mahu berchat dengannya. hmm... Ketika ini masih lagi di opis...merehatkan minda. Dan baru sempat mahu menulis di sini, mahu saja PULANG jika bisa. hmm. Mungkin ini waktu2 sukar..tetapi ianya bakal berakhir. InshaAllah.

8 comments:

  1. org kuat kena la msk meeting slalu..tkpe2 amik cuti p honeymoon mcm mama tisya...ehhehehe

    ReplyDelete
  2. hmm..tegerak ati nak comment ni.huhuhu..well..all i can say is .. LETS DINNER!.hoohoo...takpa mucb tunggu ngn penuh KASIH SAYANG ni.ngehngehngeh....dok sebok bikin tender pon sempat update blog hu..?

    ReplyDelete
  3. mama tisya... tgh plan gak nie, tp lgkawi tu kurang berminat.. tgh survey2 gak nie. hehe.


    hubby Moose??? wahh!!! ada tinggal jejak plak. td balik terus gi dinner berdua di bawah bumbung coz ujan renyai2.. hiks!

    ReplyDelete
  4. salam, kak cyana.

    selalu je jenguk2 kt sini, tp tak tersempat nak tinggal jejak. hee~

    semoga dipermudahkan segala urusan akak dan bahagia hingga hingga ke syurga.

    take care, kak! =)

    ReplyDelete
  5. xde suar lain ke muskuskus tu?..brapa lai beli kaler sama?..ops~

    ReplyDelete
  6. salam wardatul hamra.. good to see you here. lama awak sepi jek. hows your exam sis? moga dapat keputusan yg cemerlang. InshaAllah.

    thanks for ur doa.

    to dear otak3suku a.k.a fashion critic cik kenanga.. abg mus ade suar tu lapan lai la..pakai tuk seminggu.. hahaha

    ReplyDelete
  7. hai cyana!!!!
    bagus22 kuat bekerja nnti dpt imbuhan....
    kak hanim doakan...

    ReplyDelete
  8. kak hanim.. takut dpt imbuhan kusi & meja2 yg mo lupus tu la.. hahahah.

    sama2 kita doakan utk imbuhan tu.. inshaAllah.

    ReplyDelete