Sunday, April 4, 2010

* a lil' message to mr Sponsor *

yeay... that's me in Blue theme, buat pertama kali memegang trophy sendiri...kebiasaannya hanya pegang posin' saja..opps!!! Dapat berbangga juga buat seketika walaupun memenangi Tempat Ketiga kerna ianya pencapaian di luar imaginasi.. malah berbangga lagi bila mana membawa pulang hadiah yang dibalut sendiri. hiks!!!

Sedetik terlakar sejarah bila mana saya selaku emcee mengumumkan nama sendiri. well.. i wish hubby Moose should be around!.. hmm.. Setiap kali majlis, saya hanya membawa pulang cerita. Dan pastinya kelainan kali ini membawa pulang senyuman kegirangan... menambahkan lagi semangat untuk terus berkecimpung dalam sukan bowlin'.. bukan untuk menjadi juara tetapi untuk mengembalikan stamina, sekurangnya ada satu sukan yang saya suka..yang saya akan amati secara rutin. back to my school tyme, saya hanya bermain softball... a big NO to netball!!! coz saya takut tangkap bola.. hehe.

Sukan lain? erm... hanya sekadar suka2, tetapi saya bisa mengumpul markah untuk acara berjalan kaki. {sampai sekarang kadar kepantasan jalan kaki masih tinggi..tiada istilah lenggang kangkong seperti Kenanga..opps!}

owh.. {tersasar dari tajuk pula}, Back to my lil' message to my dear mr Sponsor a.k.a hubby Moose yang baik lagi murah hati... Apa kata mr Sponsor belikan saya sebiji bola bowling dan sepasang kasut ballerina {selingan iklan kasut nie}? sekurang-kurangnya saya telah membuktikan saya bisa bermain dengan baik walaupun teknik membaling belum cukup sempurna.. hehe. SMILE bling2x.

No comments:

Post a Comment