Thursday, March 11, 2010

* ten MINUTES or ten HOURS *

What did I do? 10 minit jadi 10 jam.!! I slept!!!! YES!!! I slept!!! huhu. Alkisah awal malam semalam saya sepatutnya bertemu client untuk penghantaran album. Memandangkan masa dipostponed, then saya pula mengambil kesempatan untuk merehatkan badan buat seketika. Berehat yang kononnya 10 minit TETAPI sebenarnya sudah menjadi 10 jam. oh NOOOOOOO!!!!! First tyme in my life, telah mungkir temujanji. Kebiasaannya jika ada sesuatu yang menghalang, pasti akan memberitahu kerna saya juga tidak suka menunggu lama. Ini kan pula client ya!!! Adush!!! what did i do????? Kesilapan diri sendiri!!! grrrrrr... too bad!

Mata dibuka jam 6 pagi, dan baru tersedar yang saya telah terlepas temujanji tersebut. Terus mencapai telephone. Mungkin kepenatan juga.. hmm. Penat cop!cop! kot. hehe. owh.. kerja di unit baru memerlukan tenaga untuk cop dokumen ya. Mungkin kerja mudah tapi bayangkan jika satu dokumen kadar cop adalah minimum 6 pages...sila darab jika satu hari terdapat 10 dokumen. erm... Itu jika kadar minima. {erm.. ase bley ker kurus lengan jika salu cop? hehe}

owh...skali lagi saya harus MOHON MAAF kepada client yang terpaksa menunggu semalam. Sememangnya saya telah tidur MATI {istilah bahasa kasar ya}. Tak mimpi tak juga mendengar sebarang suara. hmm...end up pagi tadi sampai awal ke opis bersama sebungkus nasik lemak kocik & teh ais.. opps!

p.s: gmbo masam kerna tak bisa reply email GGO juga.

No comments:

Post a Comment