Wednesday, February 3, 2010

* I'm back!!!! *

Assalaam alaykom sisters & brothers... alhamdullillah hari saya seceria wajah yang tersenyum girang memandang mr photog... btw mrs Laila, saya juga sebenarnya akan senyum bergegar bila mana berhadapan dengan cameraman yang tak dikenali.. hehe. hmm..perasaan gementar tu akan datang secara tiba2.. itu adalah perkara biasa. Credit for hubby Moose untuk potrait saya yang tidak seberapa ini... lokasi hanyalah di sebuah gerai makan di pagi hari. LOVE it very very much! kerna saya masih bisa bersama yang tersayang walau ke mana jua.

Bulan Februari nie bakal membuatkan saya kembali sibuk... kembali sibuk memilih gmbo2, kwang3x.. hehe. dan setiap minggu juga bakal dipenuhi dengan aktiviti. Benar, badan sedikit penat, minda sedikit letih... tetapi itu adalah cabaran buat saya untuk meningkatkan prestasi diri, Islam sendiri menyarankan kita menjadi yang lebih baik dari hari sebelumnya. Maka saya tidak memilih sebarang kerja...selagi ianya halal, itu adalah rezeki buat keluarga saya. Alhamdullillah.

comin' up NEXT??? OUR lil' trip to Johor Bahru...sempat juga bersiar2 dan sesat mencari asam pedas.. haha. Don't leave me though! InshaAllah, I'll load you up!!! chill babe'!

4 comments:

  1. style tudung teringat macam kes perempuan langgar pantang susuk, mencari darah anak dara untuk betulkan mukanya.. opss!! ngeri la time tu tak sempat nak jadi liar..

    ReplyDelete
  2. cis!! samakan akak dengan pompuan pakai susuk...

    akak kecantikan semulajadi tau... amal makan ulam kampung. ahaks

    ReplyDelete
  3. ibu buluh betong kah?...mek larik sambil b'kemban!

    ReplyDelete
  4. buluh betong bersuara lunak.. hahaha

    ReplyDelete