Thursday, January 14, 2010

* a lil' gift *

Assalaam alaykom sisters & brothers... erm.. mood menulis belom ada, saya masih lagi memikirkan sesuatu. Sesuatu itu adalah beberapa perkara yang masih lagi di awan-awangan.. keep flyin' high and higher.. tapi belom sampai ke Oh Bulan! {layan dulu lagu cik yuna}.

dan pabila saya mendengar suara insan2 tersayang...saya kembali bersemangat dan kembali CERIA seceria saya bila dipotretkan. ahaks!

here is a lil' gift for MAMA & ABAH yang jauh dikampung halaman.. kerna mereka bukanlah mempunyai access ke laman maya seperti saya. erm, masih menggunakan old method ya..mahu melihat gmbo printed didalam album. namun hati cukup gembira melihat wajah2 yang tersenyum. Saya hanya membawa pulang gambo yang diframekan dan albums sebagai kenangan menghabiskan masa2 indah bersama.

ABAH & MAMA..
Terimalah hadiah yang tidak seberapa ini sebagai tanda terima kasih dari kami.

Mucab & Adik. LOVE.


2 comments:

  1. aik..baru siap ke album ni?

    rase nye dah lame dah ko kate nk print lah ape lah kan..hehehee

    ReplyDelete
  2. dah lama siap. aritu sempat amik gmbo b4 balik pg, tp pending tk post...tgh2 tensi ngan hdd... nie jek yg ado

    ReplyDelete