Friday, December 4, 2009

* Schedule DEC 2009 to FEB 2010*

Assalaam alaykom sisters & brothers & OUR future clients... kelainan entry ini adalah disebabkan faktor KERJA. selingan ya, ini juga untuk memudahkan saya keep track jadual saya.

December sahaja pasti ramai yang naik jinjang pelamin & December juga bulan KERJA KAWEN. owh.. saya juga terkena tempiasnya. bukan kerana saya mahu kawin, tetapi saya lebih kepada faktor membantu perjalanan kenduri kawin berjalan lebih lancar. ingat lagi awal tahun 2009, saya gembira menghitung cuti yang berturutan di hujung tahun... wahhh! banyaknya cuti! benar kita hanya merancang. bila masa hubby Moose mengambil keputusan untuk fulltime kendalikan 1stVerse, sebagai seorang insan yang paling rapat dgnnya.. saya pasti BERSAMAnya. owh.. He is my HUSBAND, partner, friend and my BOSS.

well.. well.. tugas sebagai isteri adalah berbeza bila masa bekerja bersama.. kerana saya tetap akan ditegur, diarah, dimarah jika membuat kesilapan. konon nak merajuk..TAPI! ade tapi okay, hubby Moose bukanlah seorang yang romantik nak pujuk-memujuk. huhu. TEGAS bila bekerja. saya pula? TEGAS juga jika diberi title BOSS.. haha.

serba ringkas setiap minggu saya telah mempunyai tugasan. and for OUR future clients, maaf saya tidak bisa lagi menerima apa2 tugasan kerana tenaga kerja amatlah TERHAD! di 1stVerse kami mementingkan kualiti bukannya kuantiti.

DECEMBER 2009!

5th Dec: Majlis Pertunangan my sister in law Yusra Dzulkefly.
* hubby Moose as Official Videographer
* Cyana as Official Photographer
* hantaran & mini pelamin by Cyana

6th Dec: Food testing at Restoran Nelayan with bride to be Miss Nadia.

12th Dec: Majlis Akad Nikah Nadia. (morning session)
* mr Piziey as Official Videographer
* hubby Moose and I as Official Photographers

Majlis Resepsi Nadia at Restoran Nelayan. (night session)
* The Wayfarers as Event Coordinator and Cyana as Floor Manager
* 1stVerse will be prepared the bride's weddin' slideshow

25th Dec: Mr Khusaini's daughter Akad Nikah
* mr Piziey as Official Videographer
* hubby Moose & I as Official Photographers
before 25th Dec: Cyana's cookies for Anna.
* tempahan choc cookies utk weddin' Anna.

27th Dec: Majlis Bertandang Shahrul & Diana in Shah Alam
* mr Piziey as Official Videographer
* hubby Moose & I as Official Photographers
* 1stVerse will be prepared the bride's weddin' slideshow

JANUARY & FEBRUARY 2010!

tyme for editin'.. closed bookin'. harap maaf.

30th & 31st Jan & 7 Feb 2010:
Majlis Akad Nikah & Majlis Respsi Lyla & Bonett in Johor & Shah Alam.
* mr Piziey as Official Videographer
* hubby Moose & I as Official Photographers
owh.. FYI semua video & photo editin' dibuat oleh hubby Moose. kerana masa adalah terhad & tangannya hanya dua...saya juga tidak sanggup mengambil apa2 bookin' sehingga February 2010. Bookin' hanya dibuka untuk Mac & bulan2 seterusnya.
InshaAllah.. KAMI akan memberi yang terbaik untuk setiap hasil kerja.
hubby Moose saya yang amat SERIUS di waktu bekerja. hmm.

editin' tyme yang paling mengambil masa lebih lama. just to share here..sebarang soalan & quotation bolehlah berhubung terus dgn saya kerana saya merangkap marketin' manager. chill babe!

Wallahu a'lam..may ALLAH guide us in this matter.

2 comments:

  1. wow sy seperti nmpk gambar sy terpampang disitu..heee

    ReplyDelete
  2. haha... nmpk aje.. padahal terlindung disebalik bunga. haha

    ReplyDelete