Monday, December 28, 2009

* My colorful day at Brem Mall *

Assalaam alaykom sisters & brothers...seharian saya mengupload gmbo akhirnya berjaya. entah dimana silapnya, network kah? my mr C kah? blog ini kah? erm.. cabaran buat saya yang ingin mengupload gmbo saya memakai baju berwarna warni seceria in-law's outin' day. owh... saya juga membuktikan kepada entry terkini Kenanga yg saya tidak hanya memilih warna hitam sahaja. { HSM pun bley jeles tgk saya in pink} ehem ehem..hehe.

Last saturday, we went to Brem Mall. owh.. inilah kali pertama mendengar nama Brem Mall, juga kali pertama menjejak kaki ke sana. Shoppin' mall yang tidak sepopular the Pavillion namun cukup untuk menampung hiburan orang2 sekitar kawasan Jalan Kuching dan sewaktu dengannya. Brem Mall boleh dikatakan one stop centre... ada cinema, bowlin', giant, marry brown juga kedai2 yang tidak kurang hebatnya. Saya kesana atas jemputan brother Syah yang bermurah hati mahu belanjakan adik2 iparnya beserta biras2nya {pakej la katakan}. okaylah.. mari layan gmbo.. yang pasti saya tidak CRAMP ya'. hiks.

happy faces.. me with sista Ochal

brother Syah selaku penganjur sedang menguruskan proses pembayaran di kaunter

mari pilih kasot

sista Iman

kids yang paling sibuk sekali

tie up your shoes, brother Musleh

polishin' tyme

tapi bolanya sangat tidak best! huhuhu.

lil' Mia pun taknak ketinggalan bermain

lil' Ubaid cuba mengangkat bola yang berat

ball no eight... berat! blasah jek la

then carik pula ball no seven. pergh! kuat tu. hiks.

mode majuk kalo tak dapat main.. hehe

lil' Ulya.. cute!

brother Fauzi

sista Iman's family without lil' Uzayr yang kena tinggal dirumah

brother Musleh

brother Muadz

sista Ochal

ade gaya tak Kenanga? pabila saya memakai baju berwarna warni with tudung pink!

aim for goal!

baling dan baling dan baling

mode belajar saya.. hehe

owh! hubby Moose nmpk sangat tinggi

brother Syah a.k.a penganjur menang 1st game dgn triple duple strikes. btw thanks to brother Syah yang belanja we all bowlin'. Moga dimurahkan rezeki, ditambah lagi anak2 yang comel.

spare! spare! hehe

sista Ochal aim strike ker?

last bowler... 2nd game saya menang. yeay!

pose @ BREM MALL

okay! tyme to go home

brother Muadz & brother Fauzi

lil' Mia in pose

We had a great day!!! seceria hari saya memakai baju berwarni warni itu.
{but do spot black in the middle.. itu yg membuat saya membeli baju nie semasa berkunjung ke Langkawi tempoh hari..opps!!}.

No comments:

Post a Comment