Tuesday, December 22, 2009

* my 2009....erm OUR Investment Year *

Assalaam alaykom... beberapa hari sahaja lagi bakal menyambut tahun Masihi 2010 yang baru. Dan jika dihitung kembali tahun 2009 yang bakal meninggalkan saya... tahun yang banyak memberi kenangan kepada saya. Banyak juga perkara baru yang saya pelajari tentang dunia photography. Jika dulu ambil camera and SMILE!!!! now banyak teori meori mornin' glory yang perlu diambil kira. alhamdullillah dgn minat dan usaha pasti suatu hari nanti akan berbuah hasilnya. big thanks to my dear hubby Moose yang mana juga bisa bersabar melayan anak murid with zero multimedia knowledge nie. hehe.

Happy?! Alhamdullillah. Penat lelah dibalas dgn kegembiraan hati apabila melihat hasil pencapaian sendiri. Jika dulu saya lebih berminat mengumpul kasot, handbag & parfum... kini hobi berubah sudah. Bak kata hubby Moose..."tahun nie tahun investment kita". YES!!!!! agreed. Sedikit demi sedikit... dari single D60 kini saya mempunyai teman setia mr Nik D90. D90 jek? owh.. cukuplah untuk puan photog amatur seperti saya. Azamnya saya harus lebih bermesra bersama mr Nik... sebab hubby Moose pesan jangan hanya tahu ON & CLICK saja. oppss!!!

my dear mr Nik
erm.. agak2 bila pula nak bertukar ke koleksi Nikkor lens ya. hehe.

welcome to OUR family.... mrs Niko.
well well.. kini mrs Niko nie peneman hubby Moose.

Hopefully hubby Moose lebih ceria & bersemangat untuk shoot gambo wifeynya. ahaks!
lurve u CYG. muahx!


2 comments:

  1. CYNA!!!! beshnye bli kamera baru
    D90..mak suka CONGRATZZ!!

    ReplyDelete
  2. cik kiam...itu tak baru pun.. tp upgrade la dari yg lama dulu.. bley amik video, tu lg best. hehe

    ReplyDelete