Wednesday, December 9, 2009

* Happy Birthday BLACKIE *

it's my 3rd years bersama Blackie!! Blackie is my car.. kereta pun perlu nama so that saya tidak akan mengabaikannya. berbeza mood saya bersama Blackie tidak sama seperti mula2 memandu Blackie yang lama. erm, mungkin perlu tukar bodykit baru kan hubby Moose? hehe. tapi entah mengapa kurang excited pula.. mungkin faktor ekonomi juga kott.. hehe. sekejap jek rasa... tak sedar pun Blackie sudah berusia 3 tahun. kalo tak perlu renew insurance & roadtax pasti saya pun tak sedar usia Blackie makin meningkat. hmm.

the trademark!! yeay!

ini gambo lama dari koleksi handphone saya. my OLD Blackie yang accident. teruk juga..tukar segala bonet & front skirtin'. dan juga kali terakhir Blackie masuk workshop sebelum terus lenyap dari pandangan mata. huhu

tetiba, selepas setahun kehilangan Blackie saya terjumpa klonnya di IKEA. huh! rim mmg dah sama.. hampir 80% sama dengan Blackie saya. huhu

saya snap gambo kereta nie sbb saya tidak mempunyai koleksi gmbo OLD Blackie. koleksi bergmbo di dalam Blackie banyak jek. hmm..
Anyway... Happy Birthday Blackie!!!!


No comments:

Post a Comment