Thursday, December 31, 2009

* Cyana && Moose *

Assalaam alaykom sisters & brothers... hari ini hari terakhir kita berada di tahun 2009. Esok harinya angka baru yang bakal kita menulis iaitu 2010. juga esok harinya secara umum umur masing2 akan bertambah jika dikira secara rawak mengikut kalender Gregorian. mungkin banyak kenangan pahit manis yang telah dilalui. Bagi saya yang pahit itu biarlah dibuang jauh, yang baik dijadikan panduan yang kurang baik dijadikan sempadan. Biarlah hari2 mendatang akan lebih baik dari hari sebelumnya.

Sempena tanggal 31th Dec 2009... saya ingin kongsikan bersama kenangan manis saya bersama hubby Moose. mungkin ada yang tertanya kenapa blog ini "CyanaMoose"? owh..itu kerana nama kesinambungan dari fotopages saya yang lalu & juga nama itu saya pilih ketika mula saya berjinak2 fotobloggin'... mudahkan saya utk mengingati sesuatu perkara. Tiada yang menarik tentang blog ini, secara khususnya saya tiada topik khas, saya hanya bercerita tentang kehidupan, kerja, aktiviti dan sesekali mungkin pendapat saya. Objektifnya agar keluarga dan kenalan dapat mengetahui sedikit sebanyak tentang hari2 saya.

btw tahun 2009 banyak juga meninggalkan kenangan indah, sejak hubby Moose mengambil keputusan bekerja sendiri... mula rasa was2 namun saya gembira kerana sambil bekerja sambil merantau ke negeri orang. Selalunya saya berkata "erm.. saya belum dapat pergi honeymoon seperti pasangan pengantin baru yang lain", actually honeymoon saya adalah honeywork!!!! hehe. bila dihitung kembali sebenarnya rezeki saya untuk merantau sambil bekerja. lagi mencabarkan? hiks! enjoy the pics, everyone.

SMILE for mr Niko!!!! {hubby Moose akan sentiasa bersama... hehe}

dikala bekerja... mmg la peluh kan??? kipas! kipas!

bila hubby Moose dipaksa sengih... cmnie la rupanya.. hahaha. actually saya yang rajin bergmbo, hubby Moose tukang tangkap gmbo..hiks!

in front of Istana Seri Menanti... pengantin sendiri yang shoot gmbo nie.. btw, pengantin tu juga mr & mrs photog.

berangan pose ala2 pengantin

terima hakikatnya... hubby Moose memang tinggi

love this piece!!!! coz hubby Moose muka tak senyum terpaksa.. hahaha.

funny piece! cuba jaya main hide & seek kot

romantic piece la konon nie... self potrait ya.

on his burpday... & juga baru lepas bekerja... lety pun senyum jugak. ahaks!

owh!!!! saya lebih tinggi dari hubby Moose... tertibe magic!

unplanned trip yang paling saya suka... jom pergi lagi CYG!

lastest... my family trip to Langkawi,
saya pastikan setiap lokasi saya akan dapat POSE bersama.

erm.. di Kota Mahsuri

di Taman Buaya..belakang tu Bujang Lang.
{sila abaikan wanita berbaju kotak2 yang kelihatan penambahan 10kg}

alamak! ade adik kecik la... sogan akak!

another self potrait bersama mr cowboy

eik????? tiru aksi saya ker? or bila hubby Moose beraksi mengalahkan saya? hahahaha.

btw... we love you ALL yang sentiasa memberi sokongan, dorongan, komen, dan apa jua pendapat yang dapat we all meningkatkan usaha. USAHA???? yeay! caiyok!caiyok!

3 comments:

  1. wow!! hehhe..
    baju kotak2 itu memang mantop! hahahha!

    by the way, edit sket gambo ni, http://1.bp.blogspot.com/_5jgwg-NBsY8/Szvb0VJOtNI/AAAAAAAAC6g/ZKl3zCOG5uE/s1600-h/DSC_0965.JPG

    sian janggut moose tobek.. cahaya kot tu? :P

    ReplyDelete
  2. erm... dah agak sure mrs murni nie tengok sedetail2nya.

    btw gmbo tu tkyh edit.. sajork kasi stail dikala janggut tkdo tengah. hahaha

    ReplyDelete
  3. nk wat muncung itik...kene mintak approval nyiok sazz dulu \

    xpon sila pakai lip gloss or liptik dulu yeeeeeee :P

    ReplyDelete