Thursday, November 19, 2009

* TAHNIAH! TAHNIAH! *

TAHNIAH!!!!!!! He got 5As in UPSR!!!
Congratulations to my lil' brother in law Ahmad Musleh Al Muntazar Dzulkefly a.k.a Habibi a.k.a Biton a.k.a Mus {eik, mcm nama Mucab jek}.

IBU called me & said "Cyana, you kena beli hadiah." owh!!!! I know it! I know it! Alhamdullillah.. sebagai permulaan untuk Habibi terus berjaya & berjaya. bukan sahaja berjaya main games yer.. kamu harus berjaya menjadi setinggi BOSAB!!!... hahahaah. {ops...Bosab tu panggilan Habibi kpd hubby Moose yg sinonim dgn Osab di rumah, Mucab tu saya seorang sahaja yang panggil tetapi perasan juga abg soljer memanggil Mucab. eik???? ade pesaing kah saya? hehe}

btw.. our lil' Habibi akan mendapat ganjaran atas segala usahanya... hubby Moose promised the New Castle jersey if maths dapat A, hubby Moose jadi cikgu maths tau. my sister in law sista Ci & family yang kini sedang bercuti di China promised 1A=RM100...wow suda ada RM500 ditangan, itu belom lagi kakak2 & abang2 yang lain. owh..saya pula berjanji akan membeli kasut bola, coz habibi suka main bola walau seorang dirumah... dia akan tetap bermain bola. hehe.

Masih lagi fresh saya ingat, ABAH hadiahkan saya video games semasa zaman UPSR dulu. teramat gembira saya ketika itu sebab jarang dapat hadiah la katakan. then saya hanya tahu main Super Mario & Tetris. sebab itu sampai sekarang saya kurang gemar bermain games.. so not me bila main mario seluruh kakitangan juga bergerak macam mario..hehe.

HABIBI!! again CONGRATULATIONS!!!!!! nnt kak Cyana belanja ice cream yer... ahaks!

1 comment: