Tuesday, November 17, 2009

* Delivered *

Duo Chique package by 1stVerse

As salaam alaykom everyone... juz a lil' update here. Alhamdullillah delivered Nadiah's weddin' album last two nite. erm terlupa pula nak membawa mr Nik skali, so tkde la gmbo wajah2 pengantin baru yg keletihan baru pulang dr Melaka waktu. hiks.

hopefully they satisfied. saya menghantar 10x12 custom album, the video & the 4 DVDs...itupun terpaksa membuang sedikit gambar oppss. why sampai 4 DVD ya? owh.. raw images yang sangat banyak utk 2 majlis plus their outdoor photoshoot. kan ke dalam pakej 1stverse written unlimited shots.. so kasi jek semua yang ada. hmm.

photog by me & hubby Moose dan sedikit dari mr Canon brother Joe yg joined on their reception day...rezeki pengantin la kan. album designed by hubby Moose... and video editin' by hubby Moose. okay...well untuk lihat page album selanjutnya sila klik di 1stverse.

anyway... saya masih lagi ingat masa saya kawen hanya dapat 200 pcs images, itupun 100pcs saya membayar EXTRA charge! huhu. bayangkan betapa sedikitnya gmbo saya. bajet okay masa tu... fikir baju lebih penting dari camera... hahahaha.

and im sooooo lucky ada cik kantan yang baik hati shoots gmbo2 saya. deeply thanks to kantan. kalo kantan kawen... inshaAllah gmbo you akan mencapai 1000 pcs.. i promised!!! {itupun kalo saya masih lagi aktif menembak la kan.. hehe}


2 comments:

  1. salam kak cyana..

    thanks sooo much for captured my 'event of a life time'....kenangan terindah, bertambah indah pabila diabadikan ^_^

    tolla, sampai 4 dvd, ni mungkin sebab tiga photographer on my wedding day. rezeki sayakan kak?

    itulah hikmahnya, saya just amek video on the nikah day...hehehe

    video memang best, pandai abg moose pilih lagu utk background. gambar plak cantiks sangaaat...rasa cam modella plak, you all know the right angle to shoot...so professional.

    laa ye ke sepatutnya mr nik dtg skali, kalau tak ley amek gambar kami lagi yg keletihan balik dr melaka.

    insyaALLAH, panjang umur and murah rezeki, saya amek lagi 1st verse for cukur jambul ke....ahaks....thanks again 1st verse

    ReplyDelete
  2. salam nad, syukran. happy if you & ur habibi happy. rezeki awak juga, kami hanya buat yang terbaik, alhamdullillah semua selesai dgn baik.

    erm..rugi tol tk bwk mr nik mlm tu..ur face expression tu mahal tau...cantik macam Ning. hehe. tp you lebih sweet!!!

    cukur jambul? inshaAllah jika ada rezeki lagi. take care dear.

    ReplyDelete