Friday, November 6, 2009

* GO GO Low Angle GO *

Low Angle? Go go Cyana go!! tajuk tiada kaitan dengan topik.. hiks. ceritanya minggu nie saya sangat happy bila hubby Moose menemani saya ke opis, kira pergi pulang kerja sama2 la nie. hehe. coz bila dengar hubby Moose ada tugasan berhampiran opis saya.. oh yess!!!! bestnya, tapi tak jumpa pun lunch hour.. huhu.
But today, I had breakfast with him. tetiber hubby Moose mcm pelik saya order roti telur. {eh, tk pasan ker nafsu makan saya bertambah..hmm}. tapi kalo dapat breakfast di Restoran Gembira Seksyen 3 mesti lagi layan... teh ais sodap!!!! hiks
cerita low angle nie, saya mmg sedaya mungkin cuba menghasilkan gmbo yg terbaik..cewah! tapi selalunya aksi mengalahkan hasil.. hahaha. saya juga kekadang lupa batasan saya bila shoot from the lower angle.. gmbo hubby Moose nie saya snap dari low angle.. yang mana hubby Moose diberada lebih tinggi dari kedudukan saya. {bukan hari2 pun hubby lebih tinggi ker? hehe}
owh.. pic nie mudah jek coz hubby Moose berada di atas jalan yg lebih tinggi.. hahaha. so saya tak perlu susah payah tonggeng menonggeng. motif bergmbo disini, ini adalah laluan saya setiap hari.. parking kereta di bangunan sebelah opis coz parking di CP tower tu kononnya full.. ye ker?

inilah bangunan CP TOWER tu... yang sebelah kanan. dibelakang tu Eastin Hotel dan diapit oleh bangunan Phileo. opis saya di tingkat 10, kalo sesiapa nak datang silalah bawa bunga sekali yer.. hehe.

No comments:

Post a Comment