Tuesday, November 3, 2009

* FUTSAL anyone? owh.. NOT ME!! *

inilah adalah peta tempat yang dituju Sabtu ini :)

Ringkasan ceritanya, KBM=Kelab Bernas Malaysia cawangan HQ iaitu opis saya akan mengadakan pertandingan futsal bg setiap tingkat. Warna tema level adalah HIJAU. yes!!! go go green! menariknya yg bakal menyertai pertandingan ini or senang cerita salah seorang wakilnya adalah cik KANTAN. & manager team level kami ialah my boss.. Cik WAN.

setiap level perlu menghantar 10 wakil wanita & 10 wakil lelaki. Saya bukanlah pilihan utama sebagai pemain sbb saya MMG kurang berminat bermain futsal nie. & memandangkan Mrs Murni sudah menyediakan alasan "owh.. pasti cyana cramp...hahaha" {let it be!}.. sbb saya dah lama tk bersukan, kalo main bowling pun salah step saya boleh cramp. so utk futsal nie biarlah saya tengok jek. {alasan kan?}

btw.. last minute saya dilantik menjadi sebahagian AJK. Saya juga mendapat tugasan jadi "Pengacara Sukan". WHAT????!!!! Saya terus terbayang Hasbullah Awang or Azlan Idris yg setiap pg saya dgr mengulas sukan. nervous tetap ada.. apa yg perlu dicakap nnt. adushhh!! dgr pula media akan turut serta.. alamak!!!! lagi la saya nervous tahap gaban. peluang hanya datang sekali.. tak cuba tak tahu kan? harus la saya mencuba. soooo... baju apa yang perlu saya pakai? hmm...

* psttt....to Mrs Murni, next tyme ko jadi emcee plak yer. aku kasi chan.. hahaha. (nk jugak!)

3 comments:

  1. hahahah..

    tak mungkin aku jadi mc.. ko pegang lah title tu selama mana ko nak. aku tak talented.. and.. i dont loike jd public figure. hehehe! :P

    ReplyDelete
  2. sesuai cyana jd pengulas sukan...kekekekeke

    ReplyDelete
  3. hahahaa

    sini pon nk bertokak layi..haih*

    ReplyDelete