Friday, October 30, 2009

* ISD Family Day @ Day 2 *

Date: 25th October 2009
Location: KM Chalet, Kuala Linggi Melaka

As salaam alaykom... bersiaran kembali dari Kuala Linggi. Day 2 at KM Chalet. Pagi yg mendung dihiasi dgn peserta2 berbaju merah sumbangan Tabung Hari Keluarga & Kebajikan ISD. Ahli keluarga yg lain turut bertshirt merah...yeay!

Seperti dlm tentatif, pagi ahad tu dimulakan dgn breakfast then acara sukaneka yg dinanti2. Tapi memandang pagi tu hujan... AJK Aktiviti terpaksa tukar plan & buat adhoc games. Nasib ada juga dewan kecil yg boleh digunkan.

Sukaneka merangkumi acara kanak2, dewasa & pasangan suami isteri. Antara acaranya mencari gula2, meniup belon, lari teng2, kerusi berirama, makan kuih, mencari coklat dan bola beracun. Overall puas hati coz banyak hadiah2 yang diberi. then banyak jugak adegan2 mencuit hati...sampaikan bila tengok jek gmbo2 tu..pasti ketawa sendiri. Credit to hubby Moose yg sudi amik gmbo2 kami, sampaikan masing2 mengeluh banyaknya gmbo besarnya file.. hmm. hubby Moose kalo dh pegang Niko tk reti plak amik sket2.. {ohh! my shutter... tertiber!}. cuba bagi saya pegang camera sure akan byk gmbo posin' jek.. hiks!

pagi tu saya kena pegang "Pembesar Suara"... maksudnya.. saya akan berceloteh lg. hehe

acara makan2 yg agak kontroversi... maafnya kengkawan, biasola terlebih terkurang nie. Baru best sket ada banyak memori.

erm.. game terakhir bola beracun. Game nie jek hubby Moose join, so ade la gmbo hubby Moose sket.. kalo tak mmg tkde langsung gmbo hubby saya..pity him... huhu.

penyampaian hadiah.. pergh!!! mmg byk hadiah. Saya langsung tk dapat hadiah.. huhu. coz kalo saya masuk game blom tentu saya akan menang pun...menang sore menjerit ada la.. hiks

after sukaneka..hujan pun dah reda...so sempatla gi mandi laut lagi.. Saya? tengok jek.. hiks

oh yess!!!! gmbo hubby Moose ditepi pantai. red & black, color 1stverse kan?

after lunch, check out & pulang. BUTTTTT saya sempat singgah di sebuah kedai lagi membeli TEH AIS... yeay!!!!!
seperti sebahagian pantun yg saya karang sendiri,


Special project, networking, technical, support & development,
Itulah team kami di Information System Development,
Bersama berkumpul di Kuala Linggi,
Meraikan Hari Keluarga ISD yg dinanti-nanti,
Kami di ISD bagaikan sebuah keluarga,
Tiada gundah, pohon jauhkan sengketa.


To all... mabruk for the successfull jobs. Maaf jika ada yg terkurang sepanjang mengendalikan program nie. mungkin kita boleh jadikan panduan di masa yg akan datang..insha'ALLAH. JazzakkALLAH khairan ya'll.


No comments:

Post a Comment