Thursday, October 22, 2009

* HOT fm vs Radio 24 *

HOT fm? yes! radio No1 di Malaysia.. erm.. mybe telatah DJ yg lebih bersahaja & tk heavy & tk skema mcm baca skrip kan? topik2 yg dikupas pun mmg light2 jek. tkde yg seserius topik Kerusi Panas di Radio 24.
saya juga selalu mendgr radio tetapi hanya apabila driving. so rutin selalunya akan sama setiap hari bila pergi & pulang bekerja. Setiap pg, masuk jek keta.. saya akan tune to 93.9 iaitu Radio 24 Bernama mendengar berita2 terkini & pastinya tk ketinggalan mendengar kupasan sukan Azlan Idris. nama Azlan Idris nie mmg saya ingat sbb cara penyampaian di Radio 24 mmg amat berbeza dgn penyampaian Fafau & FBI di Hotfm. gaya bahasa, ton suara mmg semuanya berbeza.

Tapi saya mmg amat meminati Kerusi Panas setiap 6.30 ptg di Radio 24. DJnya adalah Azlan Idris.. topiknya mmg PANAS!! now bila tukar waktu pulang bekerja jarang sgt dpt dgr Kerusi Panas lg.. rindu la plak.. huhu.
topik Hotfm pula mmg easy going & mudah jek saya jawab.. wink wink. Okay.. actually semalam ptg & pg ni ada topik yg menarik minat saya. so terwujudlah entry nie sbb saya tk mungkin call stesen2 radio tu kan.. lol

Soalan petang: Apakah yg menarik minat anda ttg mula2 sekali mengenal pasangan ANDA?
Jawapan saya, masa terpandang hubby Moose..rambut panjangnya yg menarik minat saya & yg pasti GAYAnya berfesyen.. hah?? hubby Moose berfesyen? sebenarnya hubby Moose agak prihatin ttg STYLE nya.. tp bukan selalulah..kalo ade event sure hubby Moose akan tampil dgn gaya tersendiri. owh.. berbalik pasal rambut, saya mmg tertarik pada lelaki berambut panjang. erm.. mungkin curly hair hubby Moose yg menggoda saya masa tu.. hiks. {alhamdullillah dh jd suami saya skrng}.

then..selepas beberapa tahun kemudian barulah hubby Moose berambut pendek.. alaa, tk bolehlah saya ikat tocang hubby.. hiks.


ermm.. i think he cute in this pic. :)

Soalan pagi: Apakah soalan2 yg merimaskan anda?

Jawapan saya, kalo dulu org akan tanya bila nk kawen? adush!!! tkde soalan lain ker? NOW!! soalan tu lebih sesuai utk kenanga, kantan & kemboja. HSM nasib you dh ade jwpankan.

erm.. tgk gmbo diatas tu betapa happy saya tkperlu lagi jawab soalan cepu emas tu. :)


BUT NOW???? soalan yg baru plak... bila nk ada anak? adush!!! perlu ker saya jawab jugak? coz jawapan tetap sama jek.. sapa yg tknk kawen, sapa yg tknk anak. Biarlah ALLAH yg menentukan apa yg terbaik utk saya. :)


ha..dpt pose dgn anak2 kengkwan pun dh cukup gembira. mungkin blom rezeki saya utk mempunyai anak sendiri. Insha'allah kalo dh tertulis mungkin saya juga akan memiliki zuriat sndr. {erm.. mungkin rambut curly or straight spt saya}

tumpang posin' dgn lil' Sulaim Salleh Al Ayubi.. tp tkde gaya jek pun kalo dibandingkan dgn......

abg JIJO yg nmpk lebih berpengalaman dukung baby.. opps.. chill babe!
and mungkin ade jugak yg bertanya, mcm mana saya boleh dgr Radio 24.. owh, mula berminat sejak stesen tu interview The Wayfarers.. & not bad topik2 nya sungguh berinformasi. :)


1 comment: